Terug

Notapp

Wij geloven dat het proces in dienst staat van de mens, en de mens niet in dienst van het proces. Dat is het uitgangspunt waarmee we de voorsprong voor onze klanten realiseren.

Met onze diepgaande kennis van registergoed zorgen we voor een soepele samenwerking tussen alle partners in de keten. Daar leven we voor en daar leven we van.

In 2000 zijn we gestart om het werk van notarissen makkelijker te maken. Nu realiseert onze software dit ook voor banken, beleggers en woningcorporaties. Zo maken wij het overdragen van registergoed voor alle betrokkenen in de keten minder arbeids-­ en kapitaalintensief.

  • 40.000 woningen wisselden de afgelopen tien jaar van eigenaar via onze software
  • 2500 gebruikers ervaren op dit moment het gemak van het Notapp platform
  • Notapp beschikt over de beste beveiligingscertificaten (ISO 27001)
  • Een team van 15 mensen wordt doorlopend gewerkt aan de verdere ontwikkeling van onze software en diensten.

Product

Notapp Platform

Het organiseren van een perceelsplitsing, taxatie/validatie, bouwkeuring, verkoopgereed maken, het contact met de makelaar, het proces bij de notaris; verkopen van registergoed kost veel tijd. En de werkzaamheden liggen verdeeld bij diverse betrokkenen. Het Notapp platform is gemaakt om de professionele verkoop van registergoed vanaf de allereerste stap beter te laten verlopen.

In samenwerking met woningcorporaties, banken, notarissen en makelaars is het platform ontwikkeld. Het ondersteunt de processen rondom de verkoop van registergoed, waarbij de werkzaamheden van de ketenpartners worden meegenomen. Hierdoor bent u in staat om als regisseur te werken. Het Notapp platform stroomlijnt uw volledige verkoopproces.

Alle partijen kunnen beveiligd inloggen en werken aan een actief dossier. Binnen dit dossier krijgen alle betrokkenen op het juiste moment automatisch taken toegewezen en hebben zij documenten en informatie over het registergoed direct bij de hand. Doordat het mogelijk is om notities aan het dossier toe te voegen, hoeven betrokkenen elkaar niet meer te bellen of e‐mailen. Dat spaart tijd en het geeft de mogelijkheid voor audits op dossiermutaties. En niet alleen u profiteert van werken met het platform, ook uw ketenpartners hebben beter inzicht en overzicht en besparen hierdoor tijd.

www.notapp.nl/diensten

Contact

Lt. Gen. van Heutszlaan 4
3743 JN Baarn
088 6682810

Opgericht in 2000
FTE: 11 tot 20

Type software

  • Business Process Management (BPM)
  • Document Management

Sectoren

  • Financiële dienstverlening
  • Vastgoed

Gevestigd in

  • Nederland