Terug

Pantheon Automatisering

Pantheon Automatisering biedt pasklare ICT-oplossingen en ERP-bedrijfssoftware op maat voor groothandels, productiebedrijven en dienstverleners. Wij ontwikkelen en implementeren standaard software en verzorgen maatwerk in softwareontwikkeling. Hierbij zijn wij graag uw implementatiepartner.

Om het u gemakkelijk te maken, kan uw product in ons beheer blijven en kunt u gebruik maken van onze uitgebreide serviceverlening. Op die manier kunt u zich bezig houden met uw core-business, terwijl wij ervoor zorgen dat onze oplossingen u in staat stellen om uw werk beter te doen.

Uw investeringen in ICT, of het hierbij nu om pakketten of complete systemen gaat, leveren u meer efficiëntie en concurrentievoordeel op. En dat is wat telt. Of, zoals een van onze opdrachtgevers reageerde op onze aanpak en voorstellen: “Eindelijk een automatiseerder die onze business begrijpt.” Een uitspraak die we vaker horen en waar we heel blij mee zijn. Want wij zijn er om u te helpen.

Producten

Oculus Portal

Uw bedrijfsprocessen gaan steeds vaker over de grenzen van uw onderneming heen, waarbij verwevenheid tussen uw informatiesysteem, dat van uw klanten en van uw partners ontstaat.

Het is belangrijk dat de samenwerking tussen mensen, afdelingen en bedrijven optimaal is en blijft. De uitdaging hierbij is: Hoe zorgt u ervoor dat al uw informatiebronnen, applicaties en de bijbehorende diensten direct en online beschikbaar zijn? Met Oculus Portal is dit mogelijk.

Oculus Portal biedt een raamwerk waarin informatiebronnen, zoals: ERP, CRM en webapplicaties volledig beschikbaar zijn vanuit één portal. Hierdoor krijgt u op uniforme wijze toegang tot meer databronnen.

www.pantheon-automatisering.nl/oculus-software/applicaties/oculus-portal/

Oculus iOpener

De belangrijkste kenmerken van de user-interface Oculus iOpener zijn gebruikersvriendelijkheid en efficiëntie. Met Oculus iOpener heeft u alle mogelijkheden om te navigeren en kunt u gemakkelijk de informatie vinden die u zoekt. Oculus iOpener verzorgt de autorisatie en daarmee toegang tot de verschillende Oculus-applicaties.

Oculus iOpener is een webbrowser-toepassing. Dat wil zeggen dat alle functionaliteit dus via internet toegankelijk is gemaakt. Oculus en iOpener sluiten helemaal aan bij de moderne webbased applicaties en als gebruiker herkent u de aangeboden functionaliteit. Uitgebreide opleidingen zijn dus niet nodig, waardoor u snel productiever bent. Ook is Oculus iOpener een multibrowser toepassing.

Het is ons gelukt om met het gebruik van de standaard-webbrowser een functioneel rijke user-interface te bouwen, waarbij vanzelfsprekendheid en herkenbaarheid voorop staan. Door het behoud van herkenbare functionaliteit - zoals het gebruik van functietoetsen - voelt iedereen zich thuis bij Oculus in het algemeen en de iOpener in het bijzonder.

www.pantheon-automatisering.nl/oculus-software/applicaties/oculus-iopener/

Oculus ERP

Oculus ERP is het hart van onze oplossing. Door de objectgeoriënteerde opbouw biedt het:
- een krachtige en effectieve ondersteuning voor efficiënt voorraadbeheer, inkoop- en verkoopadministratie, foutloze boekhouding;
- flexibiliteit in de orderstromen;
- een goede productie- en projectbeheersing;
- ondersteuning aan uw serviceafdeling.

Bij het ontwikkelen van Oculus ERP gaan wij uit van de bedrijfsprocessen bij commerciële organisaties. Ons doel is het stroomlijnen van deze processen door middel van Oculus ERP. De kracht van de oplossing en de effectiviteit van de ondersteuning van al die kritische bedrijfsprocessen vindt u hierin terug.

www.pantheon-automatisering.nl/oculus-software/applicaties/oculus-erp/

Oculus CRM

Kent iedereen binnen uw bedrijf uw klanten? Met een goed Customer Relationship Management (CRM) beschikt iedereen in uw organisatie over dezelfde kennis. Alle informatie vraagt u eenvoudig op en bewerkt u in Oculus CRM. Hierdoor kunt u uw mailingen verzorgen, alle contacten en commerciële trajecten registreren; en van daaruit stuurt u de planning van de verkoopafdeling. U kunt niet alleen alle gegevens over uw relaties kwijt, maar vindt er ook snel gegevens over voorraad, verkooporders en historie, contracten en projecten. Zo slaat u de perfecte brug tussen uw verkoopafdeling en de rest van uw organisatie.

De voordelen van Oculus CRM:
- planning / contactenmanagement;
- het verhogen van de verkopen door de complete beschikbaarheid van benodigde informatie;
- snel en accuraat inzicht in de klantsituatie waardoor klanttevredenheid vergroot kan worden;
- webtoegang voor de buitendienst om goed geïnformeerd bij de klant te verschijnen;
- volledig geïntegreerd met Oculus ERP;
- inspelen op de behoeften van uw klant.

www.pantheon-automatisering.nl/oculus-software/applicaties/oculus-crm/

Oculus DMS

U vindt alle documenten terug met Oculus Document Management System (DMS). In dit systeem worden alle elektronische en gescande documenten, formulieren en overzichten opgeslagen, gearchiveerd en gedistribueerd.

Oculus DMS zorgt er ook voor dat uw documenten het visitekaartje zijn voor uw bedrijf. Documenten krijgen een frisse lay-out, zijn informatief en onderscheidend.

De voordelen van Oculus DMS:
- het snel en eenvoudig terugvinden van uw documenten;
- ondersteuning paperless office;
- veel minder handwerk;
- on-line beschikbaarheid documenten (eenvoudig e-mailen);
- grote kostenreductie.

www.pantheon-automatisering.nl/oculus-software/applicaties/oculus-dms/

Oculus WMS

Met Oculus Warehouse Management System (WMS) stroomlijnt u uw inslag-, uitslag- en opslagproces. Op deze manier verkort u de doorlooptijden en profiteren uw afnemers van de betrouwbaarheid van uw leveringen. Het resultaat: Uw opdrachtgevers zijn tevreden met de duidelijke verslaglegging.

De voordelen van Oculus WMS:
- flexibele pick-mogelijkheden;
- overzichtelijke inruimvoorstellen;
- efficiënte verplaatsingen;
- proactieve aansturing magazijnmedewerkers;
- beter gebruik van beschikbare ruimte in het magazijn;
- minder handelingen met behulp van barcode-scanning;
- ERP-interface.

Aangevuld met scanning kan Oculus WMS de uitdaging aan om met minder magazijninspanning meer werkzaamheden te verrichten. Dit leidt tot meerdere voordelen. Denk aan: minder fouten, sneller, de informatie is direct up-to-date, etc. Pantheon heeft een brede ervaring met scanning.

www.pantheon-automatisering.nl/oculus-software/applicaties/oculus-wms/

Oculus BI

Met onze Business Intelligence (BI)-oplossing legt u gegevens centraal vast. U kunt de data daardoor snel en makkelijk raadplegen. Het is mogelijk om op elk gewenst moment, elke plaats en op elk niveau de gewenste informatie naar boven te halen, waardoor u meer inzicht in uw bedrijfsgegevens krijgt.

De voordelen van Oculus BI:
- gemakkelijk in gebruik; geen of weinig training nodig;
- snel operationeel;
- Oculus BI werkt direct op de database en is daardoor zeer snel;
- makkelijk uit te breiden omdat Oculus modulair is opgezet;
- QlikView als Oculus BI-tool is flexibel; u kunt dimensies eenvoudig wijzigen;
- de verwerking is krachtig; de responstijd zeer laag;
- eenvoudig door een eenduidige structuur voor alle analyses en rapportages.

Met Oculus BI beslist u met zekerheid.

www.pantheon-automatisering.nl/oculus-software/applicaties/oculus-bi/

Oculus e-Commerce

Producten verkopen of retour sturen zonder dat u rekening hoeft te houden met werktijden of beschikbare werknemers? Dat kan met Oculus e-Commerce. Door het gebruik van Oculus e-Commerce besteden uw verkopers veel minder tijd aan (herhalings)orders of retouren. Zij hebben tijd voor waar het echt om gaat: extra dienstverlening. De modules van Oculus e-Commerce verdienen zichzelf dus snel terug!

De voordelen van Oculus e-Commerce:
- standaardwebfuncties vanuit Oculus CRM en ERP met weldoordachte functionaliteit;
- standaardwebshop met een eigen database die (toekomstige) uitbreiding ondersteunt;
- besparing van kosten op de (verkoop)binnendienst en de serviceafdeling;
- extra verkoopkanaal dat kansen biedt voor omzetverhoging;
- Oculus e-Commerce leidt tot een hogere klantenbinding en tevredenheid.

Uiteraard is Oculus e-Commerce volledig geïntegreerd met Oculus.

www.pantheon-automatisering.nl/oculus-software/applicaties/oculus-e-commerce/

Oculus Transfer

Hoe houdt u grip op de informatie die u uitwisselt met uw relaties? Wat wilt u versturen? Hoe wil uw relatie de informatie ontvangen en op welk moment? Van wie ontvangt u informatie en waar moet het vervolgens heen? Welke informatie is al verstuurd? Al deze zaken regelt u simpel met Oculus Transfer. Hiermee houdt u overzicht over uw communicatie en vindt u gemakkelijk alle informatie terug.

Met Oculus Transfer beheert u uw in- en uitgaande communicatie. Denk hierbij aan:
- gestandaardiseerd berichtenverkeer; bijvoorbeeld via EDI, banktransacties of belastingaangiftes
- niet-gestandaardiseerd berichtenverkeer; bijvoorbeeld het importeren van prijsafspraken van de leverancier vanuit een Excel-bestand.

www.pantheon-automatisering.nl/oculus-software/applicaties/oculus-transfer/

Emis

Met EMIS verwerkt u snel en correct de personeels- en salarisadministratie. U kiest zelf: verwerking in-huis of via saas (software as a service). EMIS is compleet, gebruiksvriendelijk en integreert foutloos met HRM-software, met office-applicaties en met externe instanties zoals de belastingdienst via SecureTransfer.

EMIS voldoet steeds aan de laatste regelgeving. EMIS is eenvoudig en eenduidig te parametreren, zodat bijzondere regels en afspraken foutloos te verwerken zijn.

EMIS is gekend omwille van het loggen van alle mutaties en biedt duidelijke audittrails. Uw personeels- en salarisadministratie is met EMIS in goede en betrouwbare handen.

EMIS verzamelt heel efficiënt en effectief de data voor uw management rapportering en koppelt foutloos met financiële systemen en/of datawarehouse voor kostenopvolging en uiteraard voor de journalisering.

EMIS brengt gedegen personeelsadministratie en zeer uitgebreide mogelijkheden voor correcte salarisverwerking samen in een open systeem. Pantheon heeft EMIS daarom in haar set van strategische oplossingen opgenomen en borgt de toekomst door doeltreffende functionele en technische investeringen, in nauw overleg met de EMIS gebruikersvereniging.

www.pantheon-automatisering.nl/emis/

Contact

K.R. Poststraat 101-2
8441 EN Heerenveen
0513 657357

Opgericht in 1989
FTE: 51 tot 100

Type software

  • Analytics & Business Intelligence (BI)
  • Business Process Management (BPM)
  • Customer Relationship Management (CRM)
  • Document Management
  • E-Commerce Software
  • Enterprise Resource Planning (ERP)
  • Human Resource Management (HRM)
  • Kennis & Communicatie
  • Warehouse Management (WMS)

Sectoren

  • Groothandel
  • Productie
  • Zakelijke dienstverlening

Gevestigd in

  • Nederland