Simplicate
Simplicate is de nieuwe standaard op het gebied van bedrijfssoftware die eenvoudig is in het gebruik en zich kenmerkt door zeer krachtige prestaties.
Simplicate is ‘online plug en play bedrijfssoftware’ met een hoge standaard voor dienstverlenende branches zonder dat uitgebreide inrichting en consultancy noodzakelijk is. De software is aantrekkelijk geprijsd, behoeft geen installatie en biedt een uitstekende service op het gebied van onderhoud en ondersteuning.
Product
Simplicate
Simplicate is de meest eenvoudige en slimme online oplossing voor CRM, Sales, Project Management & Facturatie.
Wij geloven in de kracht van eenvoudige en slimme bedrijfssoftware, dat ontwikkeld wordt vanuit de gebruiker, in plaats vanuit de techniek.
Wij besteden veel aandacht aan gebruiksvriendelijkheid en design. Hierdoor hoeven onze gebruikers niet op een training voordat ze ermee kunnen werken. Je implementeert de software gemakkelijk zelf, zonder dure consultancy of lange implementatietrajecten.
In Simplicate leg je met behulp van de KVK koppeling eenvoudig, snel en overzichtelijk al jouw organisaties en (contactpersonen) vast. Klik op een organisatie en je ziet direct alle bijbehorende sales, projecten, facturen en communicatie!
Omdat iedere organisatie zijn sales funnel op een eigen manier heeft georganiseerd, richt je in Simplicate de fases van jouw eigen sales funnel, van de eerste kennismaking tot de goedkeuring van de offerte, eenvoudig zelf in.
Je richt eenmalig de huisstijl en standaard tekstblokken in. Per offerte kunnen de teksten vervolgens aangepast en uitgebreid worden. De offertes van Simplicate beschikken daarnaast over een prijstabel waar je eenvoudig elk type dienstverlening/product op kan voeren met een standaard bijbehorende prijs. En ook dit kan uiteraard elke keer aangepast worden naar de afspraken die op dat moment gemaakt worden met de klant!
Bij het aanmaken van een nieuw project bepaal je allereerst de methode van factureren. Simplicate kent drie methodes van factureren: vaste prijs, uur x tarief of een abonnementsvorm (elke maand, kwartaal etc. dezelfde factuur). Voeg vervolgens medewerkers toe aan het projectteam en start met budgetteren en plannen.
Schakel snel en eenvoudig over naar de agenda van een andere collega, of check de urenrapportage die je in één oogopslag inzicht geeft in alle geschreven uren en productiviteit. Bekijk per periode, medewerker en/of project. Kortom, maak elke gewenste combinatie die jou de informatie geeft waar je naar op zoek bent en exporteer met één muisklik naar excel.
Voeg eenvoudig en eenmalig één of meerdere huisstijlen toe, inclusief logo, lettertype, lettergrootte etc. Je ziet de factuur vervolgens zoals die ook verstuurd wordt en kan direct live aanpassingen verrichten. Geen ingewikkelde schermen meer die je in het ongewisse laten hoe de factuur er uiteindelijk uit komt te zien.
Leg alle contracten, inclusief salaris, verlofsaldo, parttimepercentage, werkrooster en uurtarief van je medewerkers snel en eenvoudig vast. Op deze manier krijg je overzicht van alle HR zaken en kun je tijdig signaleren en actie ondernemen.
De koppeling tussen jouw boekhoudpakket en Simplicate betekent dat alle debiteuren en verstuurde facturen vanuit Simplicate automatisch naar jouw boekhouding worden gesynchroniseerd. Wanneer de betalingen in de boekhouding zijn bijgewerkt, dan wordt deze betaling weer gesynchroniseerd in Simplicate. Hierdoor houd je in Simplicate altijd actueel overzicht over je openstaande posten.
Contact
Laan Corpus den Hoorn 108
9728 JR Groningen
088 5200500
Opgericht in 2010
FTE: 11 tot 20
Ranking
VC
Type software
- Accounting & Finance
- Customer Relationship Management (CRM)
- Human Resource Management (HRM)
- Project Management (PM)
Sector
- Zakelijke dienstverlening
Gevestigd in
- Nederland