Terug

TOPdesk

TOPdesk is een bedrijf met een internationaal en zeer ondernemend karakter. Onze organisatie steunt op de kernwaarden vertrouwen, vrijheid en verantwoordelijkheid. Het is onze ervaring dat deze waarden bijdragen aan innovatieve projecten en een gezonde groei. Bij alles wat we doen, staat de mens centraal. Wij luisteren goed naar de wensen van klanten en de markt en vertalen die wensen vervolgens naar slimme, praktische oplossingen die bruikbaar én gebruiksvriendelijk zijn.

Wij geloven in de kracht van eenvoud. Met gebruiksvriendelijke standaardsoftware stelt TOPdesk organisaties in staat om hun dienstverlening te verbeteren. Hierbij gaan we altijd uit van de wensen van de organisatie, de mensen die met de software werken en de klanten die zij ondersteunen. Samenwerking speelt hierbij een grote rol. Daaraan besteden wij aandacht zowel binnen onze eigen organisatie als bij klanten. Ondersteunende afdelingen moeten moeiteloos met elkaar kunnen samenwerken; onze software integreert ICT, FM en HR naadloos.

Product

TOPdesk Enterprise

TOPdesk helpt uw dienstverlening verbeteren. Of het nu gaat om uw IT-afdeling, Facility Management, of e-HRM. Met onze gebruiksvriendelijke service management software, ervaren consultants en deskundige support-afdeling hebben wij altijd een oplossing. Ervaar zelf hoe simpel samenwerken kan zijn.

www.topdesk.nl/software

Contact

Martinus Nijhofflaan 2
2624 ES Delft
015 2700900

Opgericht in 1993
FTE: 101 tot 500

Type software

  • Facility Management (FM)
  • Human Resource Management (HRM)
  • IT Management
  • Service Management (SM)

Sectoren

  • Information Technology
  • Ledenorganisaties
  • Niet-sectorspecifiek
  • Onderwijs
  • Zorg

Gevestigd in

  • België
  • Brazilië
  • Canada
  • Denemarken
  • Duitsland
  • Hongarije
  • Nederland
  • Noorwegen
  • Verenigd Koninkrijk
  • Verenigde Staten